Oddawanie w trwały zarząd nieruchomości na rzecz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej
Oddawanie w trwały zarząd nieruchomości na rzecz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej
Podstawa prawna
art. 43-45, art. 83-84 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. 2015 r. poz. 782)
Wymagane dokumenty
- wniosek o przekazanie nieruchomości w trwały zarząd
- zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w aktualnie obowiązującym planie a w przypadku braku planu, decyzja lokalizacyjna.
- aktualna dokumentacja geodezyjna
- wycena nieruchomości (operat szacunkowy sporządzony dla celu, na który ma być ustanowiony trwały zarząd)
Opłata skarbowa
nie podlega opłacie skarbowej
Czas realizacji usługi
Decyzja wydawana jest w terminie wynikającym z art. 35 i 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) – 30 dni, z uwagi na skomplikowany charakter postępowania administracyjnego, w przypadku braku możliwości załatwienia sprawy w niniejszym terminie zainteresowany zostanie powiadomiony o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy i przyczynach zwłoki.
Sposób odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Szamotulskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Daniel Tęgi Data wytworzenia:
14 gru 2016
Osoba dodająca informacje
Daniel Tęgi Data publikacji:
14 gru 2016, godz. 11:14
Osoba aktualizująca informacje
Marek Baran Data aktualizacji:
05 sie 2020, godz. 13:21