Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Szamotulskiego

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oddawanie w trwały zarząd nieruchomości na rzecz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej

Oddawanie w trwały zarząd nieruchomości na rzecz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej

Podstawa prawna
art. 43-45, art. 83-84  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. 2015 r. poz. 782)

Wymagane  dokumenty

  • wniosek o przekazanie nieruchomości w trwały zarząd
  • zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w aktualnie obowiązującym planie a w  przypadku braku planu, decyzja lokalizacyjna.
  • aktualna dokumentacja geodezyjna
  • wycena nieruchomości (operat szacunkowy sporządzony dla celu, na który ma być ustanowiony trwały zarząd)

Opłata skarbowa
nie podlega opłacie skarbowej

Czas realizacji usługi
Decyzja wydawana jest w terminie wynikającym z art. 35 i 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) – 30 dni,  z uwagi na skomplikowany charakter postępowania administracyjnego, w przypadku braku możliwości załatwienia sprawy w niniejszym terminie zainteresowany zostanie powiadomiony o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy i przyczynach zwłoki.

Sposób odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Szamotulskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Daniel Tęgi

Data wytworzenia:
14 gru 2016

Osoba dodająca informacje

Daniel Tęgi

Data publikacji:
14 gru 2016, godz. 11:14

Osoba aktualizująca informacje

Marek Baran

Data aktualizacji:
05 sie 2020, godz. 13:21