Wygaśnięcie trwałego zarządu
Wygaśnięcie trwałego zarządu
Podstawa prawna
art. 46-47 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. 2015 r. poz. 782)
Wymagane dokumenty
- Wniosek złożony przez jednostkę organizacyjną o wygaśnięcie trwałego zarządu.
- Zgoda organu nadzorującego jednostkę organizacyjną
Opłata skarbowa
nie podlega opłacie skarbowej.
Czas realizacji usługi
Decyzja wydawana jest w terminie wynikającym z art. 35 i 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) – 30 dni, z uwagi na skomplikowany charakter postępowania administracyjnego, w przypadku braku możliwości załatwienia sprawy w niniejszym terminie zainteresowany zostanie powiadomiony o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy i przyczynach zwłoki.
Decyzja o wygaśnięciu trwałego zarządu , na wniosek jednostki organizacyjnej jest wydawana , po uzyskaniu możliwości zagospodarowania nieruchomości , w ciągu 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Sposób odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Szamotulskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Daniel Tęgi Data wytworzenia:
14 gru 2016
Osoba dodająca informacje
Daniel Tęgi Data publikacji:
14 gru 2016, godz. 11:12
Osoba aktualizująca informacje
Daniel Tęgi Data aktualizacji:
09 kwi 2020, godz. 11:09