Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Szamotulskiego

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wygaśnięcie trwałego zarządu

Wygaśnięcie trwałego zarządu

Podstawa prawna
art. 46-47  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. 2015 r. poz. 782)

Wymagane  dokumenty

  • Wniosek złożony przez jednostkę organizacyjną  o wygaśnięcie trwałego zarządu.
  • Zgoda organu nadzorującego jednostkę organizacyjną  

Opłata skarbowa
nie podlega opłacie skarbowej.

Czas realizacji usługi
Decyzja wydawana jest w terminie wynikającym z art. 35 i 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) – 30 dni,  z uwagi na skomplikowany charakter postępowania administracyjnego, w przypadku braku możliwości załatwienia sprawy w niniejszym terminie zainteresowany zostanie powiadomiony o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy i przyczynach zwłoki.
Decyzja o wygaśnięciu trwałego zarządu , na wniosek jednostki organizacyjnej jest wydawana , po uzyskaniu możliwości zagospodarowania nieruchomości , w ciągu 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku.

Sposób odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem Starosty Szamotulskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Daniel Tęgi

Data wytworzenia:
14 gru 2016

Osoba dodająca informacje

Daniel Tęgi

Data publikacji:
14 gru 2016, godz. 11:12

Osoba aktualizująca informacje

Daniel Tęgi

Data aktualizacji:
09 kwi 2020, godz. 11:09